Om je voorwerp heen lopen


Voor de fotografiecursus voor gevorderden was mijn eerste opdracht 'kies een onderwerp uit waar je omheen kunt lopen en maak daar op zoveel mogelijk manieren en met zoveel mogelijk standpunten foto's van'. Ik koos als onderwerp de twee zuilen die op Hoch Elten staan. Ik moest alle foto's insturen... Tsja. Het werden er ruim 120, het hadden er meer kunnen zijn als mijn vingers niet waren bevroren...

En wat een ontdekking! Ik heb foto's gemaakt die ik anders niet gemaakt zou hebben. Geweldig leuk! Ik laat hier de meest verrassende foto's zien en ik ga deze oefening zeker vaker doen :)










4 opmerkingen:

Regina de Koning zei

Wow fantastisch. Leuk zoveel verschillende posities. Tof. Wow en dan zoveel foto's. Veel plezier met de volgende opdracht.

Doldriest zei

Inderdaad verrassende en mooie foto's, Bianca!

Jeany zei

Ik mocht de rest ook bekijken en je weet, ik was helemaal overdonderd, wat een serie dat was, ik kan alleen maar zeggen, indrukwekkend, overdonderend, zo creatief en werkelijk unieke foto's...... Geweldig!! .ok favoriete zijn toch wel de laatste drie, echt Bianca...... Je mag apetrots zijn!!

Maddy zei

Wat een prachtige foto's heb je daar gemaakt zeg!
Ik ben daar nu ook met je geweest, maar jij hebt toch meer oog voor dit soort dingen dan ik!